تهران و کرج
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر
09126972376
ساعت پاسخگویی به تماس ها 9 صبح الی 6 عصر

چاپ و بسته بندی

چاپ، نظارت چاپ و بسته بندی

چاپ

انجام کلیه امور چاپ و بسته بندی محصولات

چاپ افست (کاغذ و مقوا)
چاپ افست (کاغذ و مقوا)

چاپ جعبه، مقوا، کاغذ (کاتالوگ، بروشور، مجله، ست اداری و اقلام تبلیغاتی)

چاپ رول (فلکسو - نایلون و لیبل)
چاپ رول (فلکسو - نایلون و لیبل)

چاپ رول سلفون یا نایلون مواد غذایی - فیلم های opp, cpp, bopp و ...

چاپ کارتن قوه ای و لمینتی
چاپ کارتن قوه ای و لمینتی

چاپ انواع کارتن مادر محصولات. (شامل کارتن های لمینتی و کارتن قهوه ای)

طراحی برندینگ طراحی بسته بندی طراحی تبلیغات

آتلیه طراحی گیلاس گالری

آتلیه طراحی و بسته بندی مجهز گیلاس گالری، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در حوزه های طراحی بسته بندی محصولات، طراحی برندینگ (لوگو، ست اداری و ..) و طراحی تبلیغات (کاتالوگ، بروشور و کاتالوگ و ..) میباشد.

(تعاریف، تاریخچه و ضرورتها)

بسته بندی

بسته بندی یکی از حیاتی ترین جنبه های بازاریابی یک محصول است که چشم مصرف کننده را به خود جلب می کند و او را به خرید ترغیب می کند. ایجاد بسته بندی موثر برای برجسته شدن در قفسه ضروری است.

بسته بندی برای قرن ها جزء ضروری تمدن بشر بوده است. صنعت بسته بندی ریشه در روزهای اولیه تجارت و بازرگانی دارد، زمانی که بازرگانان به راه هایی برای حمل و نقل و نگهداری کالاهای خود نیاز داشتند.

بشکه های چوبی رایج ترین انبار در قرون وسطی بودند. در دهه 1900، مردم از جعبه‌ها و جعبه‌های چوبی خودساخته استفاده کردند و به کاغذ و مقوا تکیه کردند.

قبل از انقلاب صنعتی، تولیدکنندگان اغلب بسته بندی را با دست انجام می دادند. این کار وقت گیر و پرهزینه بود و چندین مشکل کارگری را به همراه داشت. با این حال، فن آوری های جدید بسته بندی شرکت ها را قادر می سازد تا محصولات خود را به طور انبوه تولید کنند و هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش دهند.

در حالی که بسته بندی در درجه اول برای محافظت از محصولات در برابر آسیب در حین حمل و نقل استفاده می شد، انقلاب صنعتی راه را برای تولید انبوه و بازاریابی انبوه هموار کرد. بازاریابی محصولات برای مخاطبان گسترده تبدیل به یک هنجار شد و در نتیجه بسته بندی به ابزاری ضروری برای برندسازی تبدیل شد.

در روزهای اولیه چاپ، بسته بندی محصول اغلب ساده و کاربردی بود و تمرکز کمی بر جذابیت های زیبایی داشت. این در ابتدا برای اهداف عملی، مانند شناسایی محتوای یک بسته یا ارائه دستورالعمل برای استفاده بود.

نمونه‌های اولیه بسته‌بندی چاپی به قرن پانزدهم بازمی‌گردد، زمانی که از چاپ بلوک برای تزئین کیسه‌ها و گونی‌های پارچه‌ای استفاده می‌شد. در قرن هفدهم، لیتوگرافی برای چاپ تصاویر در مقیاس بزرگ توسعه یافت. به زودی به خاطر چاپ تصاویر روی صفحات کاغذی که کارگران آن را روی ظروف می چسباندند مشهور شد.

تا قرن نوزدهم بود که پیشرفت در فن آوری چاپ امکان چاپ مستقیم بر روی شیشه، فلز و مواد دیگر را فراهم کرد. معرفی چاپ رنگی در اوایل قرن بیستم طراحی بسته بندی را متحول کرد و آن را در انتقال اطلاعات در مورد محصول چشم نوازتر و موثرتر کرد.

بسته بندی از زمان بسته بندی ساده محصولات در کاغذ یا پارچه، مسیر طولانی را طی کرده است. با گذشت زمان، بسته بندی برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان و کسب و کارها تکامل یافته است. اکنون بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تولید است و صنعت بسته بندی بازیگر اصلی در اقتصاد جهانی است.

بسته بندی نقش مهمی در حفاظت و نگهداری محصولات دارد. علاوه بر این، می توانید از آن برای ارتقاء بازاریابی و برندسازی یک محصول نیز استفاده کنید. بسته بندی به طور فزاینده ای پیچیده شده است. اکنون تولیدکنندگان از مواد جدیدی مانند پلاستیک و آلومینیوم استفاده می کنند. این می تواند بسیار تخصصی باشد، با طرح های مختلف برای محصولات و اهداف مختلف.

پیشرفت های تکنولوژیکی، به ویژه چاپ دیجیتال، همه اینها را ممکن می کند.

بسته بندی در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تولید است و صنعت بسته بندی بازیگر اصلی در اقتصاد جهانی است.